piątek, 27 stycznia 2017

ORLY Celebrity Spotting


Tęsknię już za wiosną, więc dziś mam dla Was piękny lakier Orly Celebrity Spotting w wiosennym zdobieniu.

Lakier Celebrity Spotting pochodzi z zimowej kolekcji ORLY Sunset Strip. Tak samo jak pozostałe lakiery z tej kolekcji i ten jest wyjątkowy. Piękny fiolet z dużą ilością drobinek. Bardzo ładnie wygląda na płytce. Piękne krycie, idealna aplikacja, szybkie wysychanie. Ta kolekcja będzie chyba moją ulubioną z pośród wszystkich jakie posiadam!

Na dwóch cienkich warstwach lakieru namalowałam farbkami akrylowymi wzorek z tulipanami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Ps. Co sądzicie na temat nowego kształtu?







Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę

PODPIS

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!