sobota, 26 listopada 2016

Sophin 246 - śliwkowa piękność

Piękny ciemno fioletowy lakier od Sophin Polska pochodzący z kolekcji lakierów winylowych z delikatnym zdobieniem one stroke.

Piękny, bardzo ciemno fioletowy lakier nosi numerek 246. Kolejny raz ubolewam, nad tym, że lakiery Sophin w większości mają tylko numerki i nie posiadają nazw.. Zdecydowanie łatwiej zapamiętać wówczas lakier, który wpadnie w oko. Może kiedyś :) 

Lakier ma piękne krycie, już jedna warstwa zapewnia piękne pokrycie płytki paznokcia. Dla formalności ja zawsze nakładam dwie. Dodatkowo lakier pięknie się błyszczy i bardzo szybko wysycha. Trwałość jest bez zarzutów, nosiłam ten lakier na paznokciach przez 4 dni i jedynie końcówki były lekko starte. Zero odprysków! Właśnie za takie lakiery kocham markę Sophin

Lakier ozdobiłam delikatnym zdobieniem namalowanym farbkami akrylowymi techniką one stroke. 

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

PS. Przepraszam, że posty pojawiają się tak rzadko, jednak niestety nie mogę sobie pozwolić na poświęcanie blogowi tyle czasu co dawniej. Przepraszam również, że nie udzielam się na Waszych blogach, często przeglądam blogosferę, ale też już nie udzielam się tak jak dawniej.






Produkt otrzymany przy współpracy z Cosmo Art, nie wpływa to na moją ocenę.


PODPIS

6 komentarzy:

  1. No patrz, a byłam pewna, że to naklejki :) Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje one stroke jak zawsze idealne. Piękny lakier i piękne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobienie jest przeurocze <3 zakochałam się w tej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!