poniedziałek, 27 czerwca 2016

ORLY Life's a beach PCH


Neony! To one królują w tym roku na naszych paznokciach. Dziś kolejny przecudny lakier z kolekcji  ORLY Pacific Coast Highway -  Life's a beach!


Cuuudny neonowy czerwony/pomarańczowy lakier który podbił moje serce! Jeden z najlepszych z kolekcji PCH. Świetne krycie, bezproblemowa aplikacja i czegóż chcieć więcej?! Tyko tego aby wyglądał na dłoniach tak jak Life's a beach.. W buteleczce dość niepozorny. Przyznaję, że na pierwszy rzut oka nie wyróżniał się na tle pozostałych buteleczek. Pierwszy moją uwagę przykuł zdecydowanie żółty ORLY Road Trippin. Tymczasem zdecydowanie go nie doceniałam. Lakier jest boski i w tym momencie jest to zdecydowanie mój faworyt wśród PCH. Piękne krycie, na zdjęciach dwie cieniutkie warstwy. Idealna aplikacja, nie rozlewa się na skórki, nie smuży, malowanie nim to czysta przyjemność! Kremowy czerwony neon, tak intensywny, że aż wchodzi w pomarańcz! Brak jakichkolwiek drobinek. To wszystko sprawia, że jest to neon idealny!



Lakier podobał mi się tak bardzo, że nie chciałam go zakrywać zdobieniami. Jest on przepiękny solo. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie :) Pazurki ozdobiłam delikatnie cyrkoniami przyklejonymi na Top Coacie SH Dries Instantly. 

Jak Wam się podoba? Mi baardzo!






Produkt otrzymany przy współpracy z Orly Beauty, nie wpływa to na moją ocenę.


PODPIS

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam neony, a te z Orly marzą mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orly jest w sferze moich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Orly jest w sferze moich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor, a cyrkonie fajnie tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudowny, idealny na wakacje :)
    Cyrkonie idealnie się zgrały z kolorem i wszystko wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna pomarańcz <3 a ćwieki dodają charakteru całej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Neony i cyrkonie - ciekawe połączenie! W sumie nie spotykane, ale bardzo pomysłowe i oryginalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja szczerze to czerwieni nie widze, bardziej dla mnie to pomarańcz :P i jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ^^

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!