czwartek, 7 stycznia 2016

Argan Oil

Dziś nietypowo. Dlaczego? Bo tym razem przychodzę z pielęgnacją, a nie ze zdobieniem paznokci.


Jakiś czas temu otrzymałam propozycję współpracy ze strony equalanpharma.eu. Po przeglądnięciu strony zdecydowałam się na wypróbowanie produktów marki GlySkinCare. Zdecydowana większość produktów firmy to kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, ja jednak nie chciałam prezentować na blogu produktów niezwiązanych z paznokciami. Wybór padł na 100% Olejek Arganowy oraz Krem do rąk z Olejkiem Arganowym. Produkty są u mnie od początku grudnia i sądzę, że po takim czasie  regularnego stosowania mogę wydać już swoją opinię. 

100% Argan Oil 




Opis producenta: Olej arganowy to nieocenione źródło piękna dla Twojej skóry. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe (80%), skwalan, karoteny oraz witaminę E korzystnie wpływa na odpowiednie nawilżenie, elastyczność oraz odżywienie skóry co pomaga zachować jej młody, zdrowy wygląd. Olej arganowy polecany jest również do wcierania w skórę głowy i końcówki włosów w celu ochrony przed działaniem słońca. Jest niezastąpiony w pielęgnacji zniszczonej skóry dłoni oraz kruchych paznokci.

Moja opinia: Olejek stosowałam niemal codziennie wieczorem. Przy użyciu pipetki nanosiłam na dłonie 2-3 krople produktu i wmasowywałam w dłonie i skórki. Olejek wchłania się moim zdaniem bardzo szybko i pozostawia skórę bardzo miękką. Przez pierwsze kilka dni moja skóra "piła" produkt jak szalona - jednak nie ma się co dziwić. Wcześniej nie była zbytnio przeze mnie rozpieszczana. Aktualnie mogę powiedzieć, że moje skórki nigdy nie były w lepszej kondycji, paznokcie też są bardziej elastyczne. 

Mój mąż stwierdził, że skóra jest "taka dziwna" po jego użyciu. Faktycznie, nie jest to krem do rąk - produkt potrzebuje chwili żeby się wchłonąć. 

Ostatnio produktu używam również do zabezpieczania końcówek włosów, jednak miesiąc to zdecydowanie zbyt krótki czas, żeby stwierdzić jak działa na włosy. 

Krem do rąk z olejkiem arganowym



Opis producenta: Wzbogacony o olej arganowy głęboko nawilża­ją­cy krem do rąk przeznaczony do skóry delikatnej, szorstkiej, wymagającej intensywnej pielęgnacji Dzię­ki zawartości cennych składników aktywnych: olejku rycynowego, keratyny, białka pszenicznego, panthe­nolu, aloesu i witaminy E, Krem dogłębnie ujędrni, odżywi i ukoi skórę dłoni nadając jej jedwabistą gładkość, miękkość i młody wygląd.

Moja opinia: krem do rąk to mój nieoceniony przyjaciel w okresie zimowym, zawsze można go znaleźć w mojej torebce. Krem stosuję zawsze jak sobie o nim przypomnę :) czyli czasem kilka razy dziennie, czasem tylko raz. Kem jest bardzo przyjemy. Ma delikatny zapach, nietłustą konsystencję - jest on jednak dość treściwy. Bardzo nie lubię gdy krem do rąk pozostawia taką "lepką" warstwę na skórze, tutaj taki problem na szczęście się nie pojawia. Produkt dobrze się rozprowadza i jest bardzo wydajny - jego niewielka ilość zdecydowanie wystarczy aby dobrze go wmasować w dłonie. 

Totalnie nie znam się na składach produktów, więc nie wypowiem się na ten temat. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć miesięczne zużycie - po (jak na mnie) bardzo intensywnym użytkowaniu. Krem tyle co został wyciągnięty z torebki więc produkt trochę nierównomiernie się ułożył w opakowaniu.


Kolejne zdjęcie prezentuje moje łapki i skórki. Zdjęcia totalnie bez retuszu - nawet kolorów nie poprawiałam. Jedyne co to wkleiłam znaki wodne. Moje paznokcie są lekko żółte - jednak sądzę, że jak na tak namiętne malowanie paznokci to uważam, że nie jest źle :) 


A Wy? W jaki sposób zabezpieczacie i odżywiacie Wasze dłonie zimą? Robicie to regularnie czy raczej je zaniedbujecie? 


Produkty otrzymałam do testów od przedstawiciela strony equalanpharma.eu - nie wpływa to jednak na moją opinię. 
PODPIS

5 komentarzy:

  1. Ja staram się dbać o moje dłonie i stosować regularnie kremy
    tych produktów, które zaprezentowalaś niestety nie znam. . .
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się opakowania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków tych nie znam, nawet o nich nie słyszałam. Jak zabezpieczą - otóż odżywka do paznokci w postaci olejku, dobry, treściowy krem do rąk, a także rybki z Gala, są totalną podstawą

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:10

    Niezwykle przyjemne dla wzroku opakowania. Pięknie wyglądają, a skoro się sprawdzają to już wcale bomba :) Kremik chętnie bym przygarnęła. I fajnie od czasu do czasu przeczytać u Ciebie coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, opakowania są świetne, ale to co w środku jest jeszcze lepsze :)

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!