niedziela, 2 sierpnia 2015

Nowy kształt ze złotymi naklejkami

Dziś przedstawiam Wam moje paznokcie w całkowicie innej odsłonie. Po pierwsze kształt po drugie naklejki. 

Od dobrych kilku lat byłam wierna mojemu poprzedniemu kształtowi paznokci, kwadratowe końcówki to nadal coś w czym czuję się najlepiej :) wydaje mi się, że moje pazurki wyglądają też w tym kształcie najkorzystniej. Jednak ostatnio moje paznokcie miały małe przejścia, w związku z którymi trochę przymusowo zmieniłam kształt. Migdałki, owale ciężko mi określić to dokładnie. Już si trochę przyzwyczaiłam do nich, choć na początku miałam wrażenie, że to nie moje dłonie.

Dziś na pazurkach możecie zobaczyć naklejki ze sklepu Borne Pretty Store, na które skusiłam się dzięki ich błyskowi. Naklejki przychodzą do nas w blistrze, który zawiera cztery paski, dwa cieńsze i dwa grubsze. Naklejki możecie znaleźć na tej stronie, a ich koszt to aktualnie $2,11 - ja wybrałam wzór o numerze BHJY003.


Do mojego zdobienia nożyczkami wycinałam fragmenty wzoru, odklejałam wzorek od kartonika i przyklejałam do paznokcia. Zdobienie mi się bardzo podoba, a naklejki przylegają do paznokci bardzo dobrze. Obowiązkowo naklejki trzeba pokryć top coatem, w przeciwnym wypadku złota farba się ściera z naklejki. 

Jeżeli chciałybyście takie naklejki kupić to jak najbardziej zachęcam. Paznokcie z tymi naklejkami robiły wrażenie :) Pamiętajcie o kodzie  GUSQ10 dzięki niemu otrzymacie 10% zniżki.

Jak Wam się podoba mój nowy kształt i zdobienie?




PODPIS

14 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko :)
    Ja ostatnio złamałam paznokcia i tez musiałam dosyć mocno opiłować na okrągło. Ja się jednak z takim kształtem źle czuje. Musza być kwadratopodobne :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło to bardzo elegancko! Kształt paznokcia wygląda dobrze, ale jeśli się nie przyzwyczaisz, to wróć do kwadratów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kształt jak najbardziej na plus :) mi cieżko było się przyzwyczaić do nowego kształtu, ale już jest okej ;p paznokcie wyszły bardzo elegancko, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt bardzo mi się podoba,a to dlatego,że lubie taki kolor jak ten lakier.W dodatku nakjlejki ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kształt ;) czerwień i złoto zawsze wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te naklejki! bardzo elegancko się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio zmieniłam kształt paznokci z kwadratów na migdałki ;) Twój manicure wygląda bardzo elegancko z tymi naklejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci z tym kształtem a pazurki mega elegancko ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienie ciekawe, super połączenie kolorów ;) Ale faktycznie kwadratowa paznokcie są bardziej "Twoje" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naklejki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobienie i kształt bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo eleganckie i kobiece pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio mam takie owalne i czuje sie w nich super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!