niedziela, 15 września 2013

Wrześniowy lakierowy box

Hej :) kilka dni temu trafił do mnie wrześniowy lakierowy box. Tym razem paczuszka trafiła do mnie głównie dzięki B. autorce bloga B for Beautiful Nails, która niedawno dołączyła do organizatorek akcji oraz autorek bloga  Polskie Lakieromaniaczki czyli Panny Marchewki oraz Tamit24 w ramach akcji Lakierowe Boxy. 

Paczuszka jest czwartą, a zarazem ostatnią. O wcześniejszych produktach możecie przeczytać TUTAJ



Chyba paczuszka, którą otrzymałam jako ostatnią jest dla mnie największą tajemnicą. Dlaczego? Bo nigdy nie posiadałam żadnego produktu tej firmy, bo na chwilę obecną nie jest ona bardzo znana w blogosferze. O jakiej marce mowa? DIADEM.

Lakierów totalnie nie znam i jestem ich bardzo ciekawa. Kolorystycznie świetnie wstrzeliła się kochana B. w mój gust. Lakiery tej firmy można nabyć głównie w małych drogeriach, choć ja ostatnio będąc na zakupach w Galerii Krakowskiej zauważyłam je w MEDIQ. 

Znacie tą firmę i jej produkty? Co o nich sądzicie?


W paczuszce znalazłam liścik od B oraz 3 lakiery:
-28 - błyszcząca biel 
-253 - przyćmiony chaber 
-258 - róż 




jeszcze pozostałe dziewczyny, które razem ze mną będą testować lakiery firmy Didadem:

hatsu-hinoiri - Bottle of happiness
RedRouge - redrouge-nailart
kleopatre - kosme-tiki
m_and_zet m_and_zet bloguje
aalimkaa- aalimkaa
Amethyst...amethystblog.
Kabodreams- kabodreams
 puszka- zapiski-grafomanki
pepperpepperandcoco



pozdrawiam, 
bopp

4 komentarze:

  1. Nie zauważyłabyś gdyby nie jedna osoba :P hehehhe A tak serio to czekam na Twoje recenzje :) Jestem ciekawa jak się u Ciebie spiszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chaberek jest śliczny, pokaż go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 258 mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że trafiłam w gusta :D Jak zaczęłam czytać Twojego posta to właśnie nasunęło mi się, że w Krakowie widziałam te lakiery w Mediqu - ciekawa jestem czy to jest w każdym punkcie tego sklepu czy tylko w KRK ;) U mnie te lakiery występują w mojej osławionej hurtowni, a tak to właśnie czasami uda mi się je znaleźć w jakiś drobnych drogeryjkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!