niedziela, 23 czerwca 2013

Double colour

Hej :) tym razem nie boxowo ;)) 

Banalne zdobienie - ostatnio takie do mnie trafiają. Może to przez totalny brak weny na coś bardziej ambitnego.. W sobotę malowałam paznokcie 2 lub 3 razy ;] Jak wymalowałam pazury to tak mi się nie podobały po chwili, że mazałam i malowałam od nowa.. Końcowy efekt poniżej..

Srebro w połączeniu z niebiesko fioletowym lakierem :) Na złączeniu kolorów srebrny brokatowy lajner. 

Co sądzicie o takim mani? :)







Eveline Diamentowa - podkład

Virtual by Joko nr 50 (lakier wygrzebany z czeluści kuferka po kilku latach)
GR Rich Color 38
Ados lakier do zdobień nr 8
Dries Instantly Sally Hansen - top



pozdr, bopp

12 komentarzy:

  1. Proste a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne połączenie! Idealne dla Twoich pazurków! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy00:09

    Uwielbiam minimalistyczne zdobienia i to nie z lenistwa - po prostu wyglądają zawsze elegancko :)
    Może coś podobnego nawet zmaluję sobie na lipcowe wesele, świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu fiolet wygląda na powleczony matowym topem. Cudowna jest prostota i jednocześnie efektowność wykonania tego mani. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł z matem :) jak będę mieć siły to może po pracy pokryję ;);)

      Usuń
  5. Cudownie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie mani jest genialny! Może sama spróbuję taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zestawienie, mam ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co ja sądzę? że mani jest boski... klasyczny, piekny i elegancki. Przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby nic, a jak zawsze perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Diamentowa z Eveline to moja ulubienica :) Paznokcie ją kochają :) Bardzo ladnie je odżywia.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna alternatywa dla moon nails ;) niby proste ale jaki efekt :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, również za słowa krytyki - to dzięki nim mam motywację aby pracować nad sobą!
---
Thanks for all comments. For nice words and constructive criticism - it motivates me to practice more!